Jump to content
Teamspeak 3 Serverwartung abgeschlossen

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/19 in all areas

  1. 1 point
    Vollständigkeitshalber: Wir konnten das Problem lösen, nachdem wir den Druck in den Rohren erhöht haben. Den genauen Druck haben wir nicht ermittelt, ich würde mal ~ 50 kPA vorschlagen. Ohne ausreichend Druck in den Kühlrohren können die Kühleinheiten nicht starten bzw. werfen einen Fehler aus.
This leaderboard is set to Berlin/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Beachte auch unsere Privacy Policy.